torsdag 9. april 2015

9.4.2015 - positivt? tja noe er det alltid!

Dagens positive:

Begge hundene oppførte seg eksemplarisk hos veterinæren, og det er jo bra ;-) De synes veterinærer er supre mennesker, og jeg er for så vidt som oftest enig :-)
Jack fikk vaksiner og Müsli fikk fikk tatt hd-røntgen og ble vaksinert.

En hyggetur med Jack i Kongsberg mens Müsli ble røntget. Fint vær, sol.


Negativt:

Müslis bilder ser dessverre ikke ut som bilder av A-hofter. Ikke ille, men kanskje C.
Skal jeg prøve å snu det til noe positivt? Tja, om det er C eller dårligere så trenger jeg ikke bruke krefter på å vurdere å sette kull på henne...

Stakkars Müsli har hatt en elendig dag. Det hyggelige veterinærbesøket (hun synes nok det, var jo fint helt til hun sovnet) førte til at hun var kvalm i mange timer etterpå. Gikk og la seg på badet da vi kom hjem, og ble der i 5 timer.



Det positive i det må være at jeg ikke har så dårlig samvittighet for å legge meg tidlig - ingen trening i kveld. Selv om Müsli nå ser ut til å være klar for det. Mye kaffe i går kveld og lite søvn i natt - prioriterer senga. Sterkere tilbake i morgen. Da blir det trening i dagslys :-)

....................................................................................................

Allerede på dag to som positivhundeblogger har jeg klart å få overvekt av det negative. Men det er fordi jeg ikke har trent med hundene mine i dag, ikke gjort noe konstruktivt og gøy. Så dette tar vi bare som en vakumdag - og så er hundene og jeg sterkere tilbake i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar